01-03-2013 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu 01-03-2013 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu

01-03-2013

Door: Tubbie

Blijf op de hoogte en volg Tubbie

07 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

01-03-2013
Na de eerste nacht in het International kiwi hotel zijn we na het gezamenlijke ontbijt met mijn ouder op pad geweest in Auckland. Aangezien mijn ouders andere interesses hebben dan ik heb ik mij min of meer laten leiden. Mijn ouders wilde een soort van wandeltocht maken door Auckland wat in de gids stond. Ik had al een paar dagen in Auckland gespendeerd dus is wist min of meer de weg nog wat het een beetje makkelijker maakte.

Voordat de wandeltocht echt begon zijn we eerst in TCC een kop koffie gaan drinken met gebak on the side…;) Na de lunch begon de tour door Auckland. Het was een wandeltocht die ik in mijn eentje nooit zou doen aangezien elk oud gebouw voor mij gewoon een oud gebouw is. Maar tot mijn verbazing vond ik het nog best leuk. Onder het wandelen hebben we natuurlijk erg veel gekletst en op zekere momenten kreeg ik een lesje geschiedenis. Na de wandeltocht zijn we gestrand in een erg gezellige pub waar we een drankje en een kleine hap hebben genuttigd.

Na de pub zijn we richting een restaurant gelopen waar we in de middag al langs waren geweest. Een Italiaans restaurant naast het restaurant van de dag daarvoor. We hebben ook daar een heerlijke en gezellige avond gehad. Nadat we vrij vroeg richting hotel zijn gegaan hebben ik en mijn vader nog 2 potjes gepoold. Nadat ik mijn revanche had gewonnen zijn we opzoek gegaan naar onze kamers voor onze dagelijkse portie nachtrust.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw-Zeeland en Australie

.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

07-03-2013

11 Maart 2013

06-03-2013

07 Maart 2013

04-03-2013
Tubbie

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 8472

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland en Australie

Landen bezocht: