02-03-2013 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu 02-03-2013 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu

02-03-2013

Door: Tubbie

Blijf op de hoogte en volg Tubbie

07 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

02-03-2013

De laatste dag met mijn ouders.
Mijn ouders wilde graag naar het museum in Auckland. Ik wilde graag met ze mee, niet voor het museum maar om de laatste dag met mijn ouders te spenderen. Eenmaal in het museum aangekomen zijn we eerst koffie gaan drinken. Onder het koffie drinken hebben we afgesproken om elkaar na een uur weer terug te zien bij het cafe. Ik heb erg genoten van het museum, tot mijn grote verbazing. Ook voor het museum gelde dat ik dat alleen nooit zou doen maar ook dit was tot mijn verbazing erg interessant. Na een uur dat erg snel voorbij ging ben ik terug gegaan naar de afgesproken plek. Daar hebben we weer afgesproken om elkaar daar weer te zien na 20 minuten want ik wou graag nog een rondje maken op de oorlog afdeling. Na de 20 minuten zijn we richting centrum gelopen door het park waar we ook geluncht hebben.

Na de lunch hebben we nog een kleine lus gemaakt door Auckland om de laatste dingen af te kunnen kruisen van het lijstje van de bezienswaardigheden die mijn ouders graag wilde zien. Nadat we het lijstje hadden afgewerkt zijn we richting hotel gegaan. Daar hebben mijn ouders even de tijd gehad om zich op te frissen want na het diner moesten ze de bus hebben richting Auckland Airport.

We zijn gaan eten in een Mexicaans restaurant. Eerlijk gezegd ben ik nog nooit van mijn leven in een Mexicaans restaurant geweest dus ik wist niet wat ik moest verwachten. Gelukkig zijn we bij het Mexicaans restaurant geweest want het was heerlijk. Het diner was anders dan anders want mijn ouders zouden 4 uur later vliegen wat van te voren een hoop gezoek en gestress geeft en ik wist dat ik ze dan weer een lange tijd niet zou zien.
Op een of andere manier was ik dus niet zo in mijn nopjes. Ik was al snel gewend aan het in het gezelschap zijn van mijn ouders. Maar goed…..! Aan alles komt een einde.

Nadat ik ze afgezet heb bij de bushalte ben ik richting hotel gegaan om daar een paar pintjes te nuttigen en ben daarna vrij vroeg gaan slapen aangezien mijn vlucht de dag daarna vrij vroeg vertrok.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw-Zeeland en Australie

.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

07-03-2013

11 Maart 2013

06-03-2013

07 Maart 2013

04-03-2013
Tubbie

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 8478

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland en Australie

Landen bezocht: