25-11-2012 - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu 25-11-2012 - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu

25-11-2012

Door: Tubbie

Blijf op de hoogte en volg Tubbie

25 November 2012 | Nieuw Zeeland, Taupo

25-11-2012
Ik zeg vandaag geen goede morgen. Ik heb een kater dat wil je niet weten. Vandaag op de planning: Veel water drinken en veel eten :P Morgen vertrek ik naar Taupo. Ik besluit vandaag om te gaan investeren in mijn reis. Ik heb voor ongeveer 60€ een tent, matje, slaapzak en een kook set gekocht. Nu kan ik een stuk goedkoper slapen. Ik betaal ongeveer 15$ voor een staanplaats met faciliteiten en voor een bed betaal je gemiddeld 30 $. Als ik dus 9 nachten in mijn tent slaap heb ik mijn investering eruit. :P En kan ik daarna dus geld besparen ;) Dit is ook wel nodig aangezien ik nog steeds geen werk heb gevonden en het geld hard gaat :P Na mijn lamme en shop dag ga ik de rest van de dag een beetje bankhangen tot het avondeten. Ik vertrek morgen weer dus ik haal een pizza anders heb ik te veel spullen om mee te sjouwen. CheerZz

  • 10 December 2012 - 14:56

    Joanne:

    Heey,

    fijn om te horen dat het zo goed gaat! Het is raar om je zo'n lange tijd niet te zien.
    Heb je al een beetje leuke mensen ontmoet?
    Ben benieuwd naar je volgende verslagje. Ik begreep van Merel dat waar je nu zit er bijna geen internet is.
    Gelukkig zijn er nog andere communicatie middelen :p.

    Hoop dat in een tent slapen net zo goed bevalt als voorheen ;).
    Inmiddels heb je wel werk gevonden hoorde ik?
    Ben wel jaloers op je hoor :p. Ik zou daar nu ook wel willen zijn i.pv. in dit koude weer..

    Liefs

    Joanne

  • 15 December 2012 - 11:05

    Bram Van Huijkleom:

    Hey Tub

    Ik zal mijn vriendin maar eens na apen:P
    Het klinkt alsof je het daar goed naar je zin hebt!!
    En ik ben echt jaloers dat jij de film set van lord of the rings hebt gezien
    Jammer dat laast op facebook er iets mis ging met de chat had je graag weer ff gesproken en verteld hoe goed ik onderand wel niet ben in squachen ik weet zeker dat ik nu wel van je kan winnen:P!!!!!!!!!
    ook mooi dat je werk hebt gevonden!!

    Nouja nog veel plezier daar en hoor snel van je

    Gr Bram

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Taupo

Nieuw-Zeeland en Australie

.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

07-03-2013

11 Maart 2013

06-03-2013

07 Maart 2013

04-03-2013
Tubbie

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 8470

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland en Australie

Landen bezocht: