24-11-2012 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu 24-11-2012 - Reisverslag uit Hastings, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu

24-11-2012

Door: Tubbie

Blijf op de hoogte en volg Tubbie

24 November 2012 | Nieuw Zeeland, Hastings

24-11-2012 ( de dag dat ik het strafkamp verlaat)

De laatste dag vroeg opstaan. Niet erg want ik weet dat het de laatste dag is ;) Na het ontbijt brengt Wil mij terug naar Whakatane. Ik zag eindelijk weer andere mensen en een Burgerking! Ik besloot dus om een extra ontbijt en of vroege lunch te gaan nuttigen. :P Mijn plan was om Olivier op te gaan zoeken maar die smste mij dat hij vandaag Julien ging opzoeken. Julien was in Hastings dus ik had een lange toch te gaan. Mijn bus ging naar Rotorua. Ik moest dus kiezen tussen Olivier en Julien of naar huis ;) Ik besloot om naar Olivier en Julien te gaan. Met dus bus 2 uur naar Rotorua. Vanaf daar liften naar Taupo. In Taupo moest ik 15 km lopen naar de andere hoofdweg om daar weer te gaan liften naar Napier. De wandeltocht was erg zwaar aangezien ik bagage heb van ongeveer 22 kilo. Maar eenmaal aangekomen bij de snelweg had ik al vrij snel een lift richting Napier. In Napier heb ik de bus gepakt naar Hastings waar Olivier en Julien al stonden te w88 :) Nadat we met z’n 3e een diner hebben genuttigd lopen we naar het hostel. Erg leuk hostel! Klein en gezellig :P Julien vertelde mij dat er een feest is die avond dus ik ben naar de supermarkt gereden (auto van iemand in het hostel) en heb bier ingeslagen. In NZ is het normaal dat als je een feest hebt je je eigen drank meeneemt. Dat heb ik dus geregeld ;) Het feest was erg gezellig. Ik was er nog geen 3 uur en was zo zat als een pinnike :P Ook heb ik een nummer gekregen van iemand die daar werkte voor een Job. Dus ik was erg blij dat ik had besloten naar Hastings te gaan. Na het feest hebben we nog een flinke maaltijd bereid en zijn daarna gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hastings

Nieuw-Zeeland en Australie

.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

07-03-2013

11 Maart 2013

06-03-2013

07 Maart 2013

04-03-2013
Tubbie

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 8478

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland en Australie

Landen bezocht: