04-11-2012 - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu 04-11-2012 - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu

04-11-2012

Door: Tubbie

Blijf op de hoogte en volg Tubbie

04 November 2012 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Eindelijk goed kunnen slapen. Het is redelijk weer maar de tempratuur is altijd goed. Ik ga richting duikwinkel om te betalen en mijn boeken te halen. Nadat ik deze overhandigd heb gekregen loop ik richting supermarkt z'n 3 kilometer. Hier scoor ik voor deze dag en morgen eten en drinken om vollebak te kunnen gaan studeren. Studeren tom? Ja studeren. Eenmaal aangekomen bij mijn verblijf ruim ik mijn spullen op en begin ik als een dolle te lezen. Dit valt erg tegen want ze houden in de boeken niet echt rekening mee dat er ook Nederlanders een duikcurcus willen doen. Kortom ik heb de hee dag op het balkpon gezeten met een boek en schrift en heb dit een aantal keer onderbroken door naar mijn echte bolonese saus te gaan kijken. Dit heb ik volgehouden tot avondeten en heb daarna relaxt een filmpje gekeken op de bank. Kortom misschien een beetje een saaie dag maar het was heerlijk rustig en chill.

• 05 November 2012 - 14:30

M.a.m. Van Loon:

Hoi Tom !
    We genieten elke dag van je grappige reisverslag.
    Succes met je duikcursus en nog veel
    plezier bij je volgende belevenissen.
    groetjes oma een mattie

• 07 December 2012 - 13:35

Ilse :

Ha Tom,
    Zo, heb ik je eindelijk gevonden!
    Wat een leuke verhalen en tegelijkertijd raar dat je zo ver weg bent.
    Zo te lezen geniet je met volle teugen.
    Heb 't goed!
    Groet, Ilse ( van die andere Tom)