26-10-2012 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu 26-10-2012 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu

26-10-2012

Door: Tubbie

Blijf op de hoogte en volg Tubbie

26 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

27-10-2012
Wanneer de ochtend is aangebroken ga ik weer overheerlijk uitgebreid douche… Na mijn douche ga ik naar de etage waar ik mijn ontbijt kan halen. En wat voor ontbijt…! Mini coons, pannenkoeken, croissant, broodjes, puddingbroodjes, enz. enz. De dag gaat beginnen. Ik ga mijn spullen op mijn kamer halen en begin aan mijn avontuur. Ik heb eigenlijk maar 3 missies: 1. Een slaapplek zoeken voor de komende nacht. 2.Langs de immigratiedienst voor mijn visum en 3. Doen waar ik zelf zin in heb. Punt 2 is al snel opgelost… De immigratiedienst zit om de hoek zn 500 meter lopen. Nu ik dat geregeld heb kan ik mijn Lonely Planet open slaan voor een slaap adres. Ik heb een heerlijk city lodge gevonden in het centrum van Auckland. Ze hebben allerlei verschillende gemeenschappelijke ruimtes dus ik kom ook allerlei mensen tegen.
Ik ga richting centrum waar ik al snel een toeristen bureau vind voor het een en ander aan informatie. Ik ga lekker rondneuzen in de stad en loop langs bezienswaardigheden. De lunchtijd nadert dus ik ga lekker op een terrasje zitten en genieten van het uitzicht van de haven en de zon die mij warm houd. Het is lekker weer maar als er een wolkje voorbij komt is het wel ff fris ;) Nu ik mijn planning voor morgen heb gemaakt kan ik de andere kant van Auckland gaan bekijken. Ik besluit om dingen die ik elders ook kan doen daar ook te doen. Nu hoef ik alleen nog maar te w88 tot het tijd is om naar de bioscoop te gaan en ondertussen genieten van mijn heerlijke zalm. Er draait een leuke film…. The Hobbit. Ik heb er al veel over gehoord dus ik ben erg benieuw.
Morgen met de boot een tour doen langs de kust van Nieuw-Zeeland. Ze combineren dieren kijken en landschap bekijken. Ik ben erg benieuwd….! Als ik na de lunch terug ben van mijn trip ga ik abseilen van de Sky Tower midden in de stad. Daarna waarschijnlijk lekker eten en mijn spullen klaar maken voor de dag erop want dan vertrek ik weer naar de volgende stad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw-Zeeland en Australie

.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

07-03-2013

11 Maart 2013

06-03-2013

07 Maart 2013

04-03-2013
Tubbie

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 8466

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland en Australie

Landen bezocht: