24-10-2012 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu 24-10-2012 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu

24-10-2012

Door: Tubbie

Blijf op de hoogte en volg Tubbie

26 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

24-10-2012
Na een emotioneel afscheid voor de douane zit ik nu toch echt in het vliegtuig.
Ik probeer mij te herinneren hoe het voelde om op te stijgen.
Ik weet nog dat ik dat het vervelendste gevoel vond, maar ja als ik het niet meer weet zal het wel meevallen.
En inderdaad het valt mee….. ;)
Ik heb een vlucht van 12 uur voor de boeg.
De afgelopen nacht heb ik maar een uur of 3 a 4 geslapen dus slapen in het vliegtuig gaat goed komen. De tijd gaat dan lekker snel en ben ik in Kuala Lumpur voor dat ik het weet.
Maarja… Daar valt mijn planning in de soep… :@ Mijn buurman (poolse backpacker) heeft ook slaap nodig... En daarbij zo nu en dan dus ook mijn schouder… :( en heb ik het idee dat hij wil dat heel het vliegtuig weet dat hij slaapt.

Na 11 uur zijn we dan eindelijk in Kuala Lumpur, opzoek naar de gate en dan nog een uur of 10 richting Auckland. Nadat ik de gate heb gevonden ga ik opzoek naar een pen waar ik een uur of 2 voor heb. Ik heb nog nooit in mijn leven zo veel moeite moeten doen om aan een pen te komen.
Maar na het vinden van een winkel daarna het wisselen van geld en daarna weer de weg terug vinden is het gelukt. Ik ben 1 per rijker :) Ik moet nu nog 1 uur w88… :( Waarmee ga ik deze tijd vullen…? Oke vooruit dan Burger King here i come… Ik bestel 4 Big Crispy burgers. Voor de gene die dit niet weten, dit zijn burgers die ze groot noemen maar ongeveer 2 happen zijn. Nu mijn maag gevuld is met fatsoenlijk voedsel ;) ga ik nog even een rondje lopen want ik weet dat dit er de komende 11 uur niet van gaat komen :P
Eindelijk 8.45… Instappen en vliegen met dat ding. Ik ben de reis al helemaal beu. Het w88 voor de gate heeft me gebroken. Het enigste wat ik wil is slapen…! En nee dat is niet gelukt. Wel zit Karin naast mij, een chillen chick waarmee ik gezellig klets en spelletje mee doe :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw-Zeeland en Australie

.

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

08-03-2013

11 Maart 2013

07-03-2013

11 Maart 2013

06-03-2013

07 Maart 2013

04-03-2013
Tubbie

Actief sinds 27 Sept. 2012
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 8465

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2012 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland en Australie

Landen bezocht: