30-10-2012 - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu 30-10-2012 - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Tubbie Greve - WaarBenJij.nu

30-10-2012

Door: Tubbie

Blijf op de hoogte en volg Tubbie

30 Oktober 2012 | Nieuw Zeeland, Paihia

30-10-2012
Om te beginnen ga ik vanaf nu de data goed doen. Ik snap er geen zak meer van maar het is vandaag (30-10-2012) en het is goed bevallen. Of ik nu dubbele data heb of niet geen idee ook Fuck it...! Ik heb een heerlijke nieuwe slaapplek gevonden. Ik zit z’n 10 meter van het strand en 30 meter van het bos. Ik zit nu eigenlijk in een grote villa met 4 andere mensen. 3 Duitsers en 1 fransman. De 3 Duitsers werken hier rondom en in de lodge om zo hun slaapplek te verdienen. Bij de receptie vroegen ze of ik ook wilde schoonmaken voor een slaapplek maar ik heb gezegd dat ik dat niet van plan was ;P Ik zou eigenlijk richting de Haruru watervallen gaan maar ik heb besloten om lekker de hele dag aan het strand te gaan liggen. Genieten van het uitzicht en de vogels. Tot de klok van 3 uur heb ik hier gelegen. Hierna ben ik richting Paihia gelopen om wat boodschappen te doen en even de winkeltjes te checken :P
Rond de klok van 6 uur was ik terug bij de Lodge. Ik ben een overheerlijke douche gaan nemen en ben daarna naar de buurman gelopen. Hier bestel ik fish en chips ;) Deze maaltijd was heerlijk maar nogal vet. Ik denk dat ik morgen maar eens een salade ga maken :P Na mijn maaltijd en afwas natuurlijk ben ik lekker op mijn balkon met prachtig uitzicht (Foto's komen nog :P) gaan zitten en heb muziek geluisterd en ben nu dus aan het type over wat ik vandaag gedaan heb :P Het zou raar zijn als ik nu zou gaan type dat de avond mooi was met een prachtige zons ondergang en dat de avond dus erg geslaagd zou zijn. Dat kan dus niet want de avond is dus nog niet afgelopen :P Ik zeg in ieder geval welterusten en voor de mensen die dit 29-10-2012 in de ochtend lezen….. Werk ze ;) :P

• 30 Oktober 2012 - 07:31

Manon:

Dankje Tom!
    Geniet ervan, maar zo te lezen zit dat wel goed!
    Xxx

• 30 Oktober 2012 - 17:26

Fred Greve:

Hoi Tom,

Weet je zeker dat de data nu kloppen? Ik las je (laatste) bericht op dinsdagochtend 30 oktober om 9.00 uur (toen was het bij jou dus dinsdagavond 30 oktober 21.00 uur) en je hebt het bericht voor dat tijdstip geschreven, dus dat moet op 30 oktober zijn geweest. Of zit ik helemaal fout met data en tijdstippen??

groet uit een herfstig Nederland (incl. oud Zeeland, dat het nieuwe kabinet voor een heel klein stukje weer gaat laten veranderen in zee)
    pa